FAQ

Najczęstsze pytania i odpowiedzi
  • Dostępna dla wszystkich marek i modeli samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.
  • Bezpieczna dla powłoki katalitycznej filtra.
  • Wysoka skuteczność, nawet do 98 % odzyskania przepustowości kanałów filtra.
  • Brak konieczności wycinania wkładu ceramicznego, spawania.
  • Szybki czas czyszczenia
  • Możliwość sprawdzenia rezultatu czyszczenia.
  • W przypadku filtrów samochodowych, czyści również katalizator znajdujący się obok filtra DPF

Metoda pozwala na bardzo dokładne usuwanie wszystkich rodzajów cząstek stałych (sadza, popioły, oleje) zarówno z kanałów wylotowych jak i dolotowych filtra. Procedura czyszczenia jest bezpieczna dla środowiska, a sam proces odbywa się w obiegu zamkniętym urządzenia. Usunięciu ulega do 98%.

1. Przeprowadzenie oględzin wkładu ceramicznego rdzenia filtra kamerą inspekcyjną.
Wkład filtra, który kwalifikuje się do czyszczenia nie może być popękany, przetopiony, zaklejony.

2. Zapięcie filtra w maszynie.

3. Test przeciwciśnienia, pokazujący stopień zapchania filtra przed czyszczeniem.

4. Aplikacja środka czyszczącego do wewnętrznej części obudowy filtra – DPF System.

5. Uruchomienie procesu czyszczenia. Temperatura wody 60 ℃.

6. Analiza brudnej wody wydobywającej się z filtra ( kolor, ilość oleju ).

7. Zakończenie czyszczenia ( 10 – 20 min ).

8. Suszenie ( 30 min ).

9. Test przeciwciśnienia, pokazujący stopień zapchania filtra po czyszczeniu.
W przypadku braku pełnej przepustowości, powrót do pkt 5.

12. Wykonanie zdjęć wkładu filtra kamerą inspekcyjną.

13. Sporządzenie raportu

Czyszczenie filtrów cząstek stałych do samochodów osobowych, dostawczych i busy, autokary, ciężarowe i tir, maszyny rolnicze oraz maszyny budowlane.