FAQ
Najczęstsze pytania i odpowiedzi
- Dostępna dla wszystkich marek i modeli samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.
- Bezpieczna dla powłoki katalitycznej filtra.
- Wysoka skuteczność, nawet do 98 % odzyskania przepustowości kanałów filtra.
- Brak konieczności wycinania wkładu ceramicznego, spawania.
- Szybki czas czyszczenia
- Możliwość sprawdzenia rezultatu czyszczenia.
- W przypadku filtrów samochodowych, czyści również katalizator znajdujący się obok filtra DPF
Metoda pozwala na bardzo dokładne usuwanie wszystkich rodzajów cząstek stałych (sadza, popioły, oleje) zarówno z kanałów wylotowych jak i dolotowych filtra. Procedura czyszczenia jest bezpieczna dla środowiska, a sam proces odbywa się w obiegu zamkniętym urządzenia. Usunięciu ulega do 98%.
1. Przeprowadzenie oględzin wkładu ceramicznego rdzenia filtra kamerą inspekcyjną.
Wkład filtra, który kwalifikuje się do czyszczenia nie może być popękany, przetopiony, zaklejony.
2. Zapięcie filtra w maszynie.
3. Test przeciwciśnienia, pokazujący stopień zapchania filtra przed czyszczeniem.
4. Aplikacja środka czyszczącego do wewnętrznej części obudowy filtra – DPF System.
5. Uruchomienie procesu czyszczenia. Temperatura wody 60 ℃.
6. Analiza brudnej wody wydobywającej się z filtra ( kolor, ilość oleju ).
7. Zakończenie czyszczenia ( 10 – 20 min ).
8. Suszenie ( 30 min ).
9. Test przeciwciśnienia, pokazujący stopień zapchania filtra po czyszczeniu.
W przypadku braku pełnej przepustowości, powrót do pkt 5.
12. Wykonanie zdjęć wkładu filtra kamerą inspekcyjną.
13. Sporządzenie raportu
Czyszczenie filtrów cząstek stałych do samochodów osobowych, dostawczych i busy, autokary, ciężarowe i tir, maszyny rolnicze oraz maszyny budowlane.